معلم بدنية تخصص سباحة
21 سنة خبرة متاح نقل كفالة
معلم بدنية تخصص سباحة
خبرة 21 عام منهم 4 داخل الرياض
متاح نقل كفالة
مندوب مبيعات
المصدر الأهرام
شركة ماج لايت للادوات الصحية و
المواد اللاصقة مصر
هاتف 01006097774
مطلوب طبيبه جلديه
مقيمه بالرياض
خبره بالتجميل والليزر
شركة توظيف من تونس
expert manpower شركة توظيف تونسية توفر جميع التخصصات من الموظفيين
واتس أب هاتف 806 أظهر الرقم
216
مطلوب مهندس زراعي
لمزرعه جديده بالوفره من داخل الكويت فقط
مطلوب مهندس زراعي لمزرعه جديده
بالوفره خبره بالكمبيوتر والتصميم من داخل الكويت فقط للتواصل 97727253
الرياض
مؤسسه لديها اعمال في الكلادنك
مطلوب عماله خبره في مجال الكلادنك
الراتب الاساسي 2500 ريال سكن
ومواصلات
فمن لديه الرغبه للعمل ج 0508260882
يشترط نقل الكفاله
Pasta is required
Asians Service Facilities with experience
Wanted Asians Surf pasta Facilities
have experience Filipino Indonesians Silanaat Indians have experience serving
tea coffee and Alnvic corn processing pasta fluent talk Ballgharabah system
daily salary according to need work preferably living in Farwaniya to
communicate across ampersands SAP or contact 65637270 or leave your number
under the comments and we contact Bakm
تحويل وتأجير وتقسيط
سيارات
يوجد لدينا تحويل وتأجير وتقسيط جميع
أنواع السيارات العنوان الفروانية بجوار مطعم كنارى مجمع الفروانية طابق الميزانين
مكتب 10 ت 97429666 المواعيد يومياً ماعدا الجمعة من 9ص إلى 5م للإستفسار واتس أب
ويرجى عدم التعليق على الإعلان
وظائف ادارة في لبنان
مطلوب مدير شؤون موظفين لشركة في
رومية المدنية الصناعية لديه خبرة اكثر من 5 سنوات ولديه خبرة في تحضير الرواتب
والاجور. ومطلوب سكرتيرة إدارية لديها خبرة في الأمور الإدارية. الأفضلية لسكان
المتن. لإرسال السيرة الذاتية مع صورة شمسية على الإيميل البريد الإلكتروني bey customerservice kbeinternational.com
شمبوانور ة ـ لصالون
نسائي في عين المريسة ـ ت
شمبوانور ة ـ لصالون نسائي في عين
المريسة ـ ت 993030 78
أخرى
بيروت
Graphic designer part
time job
Dear all
I have an experience of 5 years in
graphic designing currently looking for part time job. My mob no 664 أظهر الرقم
مطلوب معلمين مطعم جميع
التخصصات ومعلم شواية دجاج وسائق سيارة وسبكل
مطلوب معلمين مطعم جميع التخصصات
ومعلم شواية دجاج وسائق سيارة وسبكل
وظائف تزيين وتجميل في
الاسكندرية مصر
كوافيرة لمحل ببولكلى تجيد أعمال
الكوافير للإتصال موبايل 00 20 128 356 6249 او 00 20 109 893 1128 هاتف 00 20 3 5431664
Showroom Sales
Representative
Responsibilities
1 Sell and display products in the
showroom.
2 Interact with customers in a
polite manner.
3 Well communicate the added value
of the products to target
customers.
4 Determine customer requirements
and expectations in order to
recommend specific products and
solutions.
5 Follow company policies and
procedures.
6 Perform other duties as assigned
Skills
Excellent communication skills
Ability to convince and persuade
Ability to work under pressure
Enthusiastic and self motivated
Working Hours
Monday to Saturday 10 am to 7 00 pm
including half day off
Part Time Afternoon shift is
accepted
IT Support
IT
الفحيحيل
للضمان مكتبه داعيه و اعلان. وطباعه و
تصوير خطاط و رسام و دروع و بحوث و مشروع جامعي للمكتبه و الله ولي التوفيق
للتواصل التصال او يتساب
55662038
معلمو حلاقة رجالي
ونسائي ـ درجة أولى ـ معاش 1000
معلمو حلاقة رجالي ونسائي ـ درجة أولى
ـ معاش 1000 مع حوافز ـ مانيكوريست ـ شمبوانور ة ـ معاش مغر ـ طريق الجديدة ـ ت
980680 03
أخرى
بيروت
Training Coordinator
Training Coordinator
Workforce Improvement and
Skill Enhancement Project WISE
Skill Enhancement Project WISE
USAID Funded Project
Management amp Training Corporation
MTC a US based private company with 35 years of experience in workforce
development and training is seeking an Egyptian national for a position on the
USAID funded Workforce Improvement and Skill Enhancement WISE project based in
Cairo Egypt.
Position Summary
The Training Coordinator gives full support to the Training Manager coordinates and supports project interventions and keep up with participant progress. S he will assist the Training Manager and coordinate with the Programming Manager and technical teams in planning developing implementing and evaluating training activities as well as ensuring effective and timely implementation of planned interventions. S he will provide support for all overseas training and study tours in conjunction with the appropriate technical result staff. This position works closely with the Office Manager to coordinate staff and consultant travel arrangements.
Primary responsibilities include but are not limited to
Training Program Support
The Training Coordinator gives full support to the Training Manager coordinates and supports project interventions and keep up with participant progress. S he will assist the Training Manager and coordinate with the Programming Manager and technical teams in planning developing implementing and evaluating training activities as well as ensuring effective and timely implementation of planned interventions. S he will provide support for all overseas training and study tours in conjunction with the appropriate technical result staff. This position works closely with the Office Manager to coordinate staff and consultant travel arrangements.
Primary responsibilities include but are not limited to
Training Program Support
- Assist in maintaining the schedule of training events and participate in training program planning meetings.
- Assist in drafting annual training plan based on approved work plan and with input from all component leads assist Programming Manager in finalizing training plan for submission to USAID.
- Arrange venues for training programs in coordination with Field Officers or Cairo staff assist with outreach to participants.
- Arrange and or coordinate travel of participants staff and consultants to training site and arrange lodging as needed. Ensure proper approvals are obtained prior to travel.
- Assist technical staff in preparing agenda training packages and other materials as appropriate.
- Record results of evaluation and training.
- Assist in the development of final reports on training interventions.
- Provide
on site logistics coordination when requested including registering
participants and taking daily attendance overseeing venue set up including
audio video equipment and training supplies.
Overseas Participant Training - In conjunction with component leads and technical staff arrange overseas study tours or short term training in accordance with USAID ADS 253 guidelines and regulations.
- Assist in identifying appropriate study tour training opportunities make all appointments and confirm program assist in preparing training implementation plan and other program documents for USAID approval.
- Under the supervision of the training manager enter participant and program data into USAID participant raining database.
- Under the supervision of the training manager collect necessary background and personal documents from participants facilitate travel visa process enroll participants in travel medical insurance.
- Under the supervision of the training manager arrange air travel meet and greet services and lodging at study tour training destination.
- Under the supervision of the training manager conduct or arrange for pre departure orientation.
- Serve
as liaison during program with the program hosts provide support for
participants and ensure potential problems are addressed rapidly confirm
all participants' return to Egypt.
General Duties - Coordinate efforts to identify hotel deals in Cairo and the governorates with the Office Manager keep information updated on shared server.
- Ensure staff and consultant travel information is current complete and complies with security policies.
- Perform other duties as
assigned in support of project objectives and goals.
Position closes on March 15 2017. Only short listed candidates will be contacted
Required Skills and Qualifications Bachelor's degree in business education or other related field or equivalent formal education. Minimum 4 years work experience in coordinating training. Experience with USAID projects is desirable. Good oral and written communication skills. Attention to details and an ability to work with others. Ability to take initiatives. Ability to solve problems. Excellent organization coordination and observation skills. Able and willing to work some weekends and holidays ability to travel throughout Egypt. Excellent with MS Office software Word Excel Power Point . Proficient in English reading writing speaking and fluent in Arabic required.
وظائف سكرتارية في
القاهرة الكبرى مصر
مطلوب سكرتيرة لمكتب دعاية واعلان
بمدينة نصر يشترط الخبرة من ضواحي مدينة نصر الاتصال موبايل 00 20 100 583
9947
امناء مخازن
المصدر الأهرام
امناء مخازن
مجموعة دار للمقاولات والتوريدات مصر
Waiters Runners
A Leading F B company is looking for
potential Waiters and Runners.
Should you find yourself interested
and have the right skills please apply
وظائف سياحة ومطاعم في
الاسكندرية مصر
مطلوب للعمل بمطعم سورى شيف مطبخ
للاتصال موبايل 00 20 101 768 7407 او 00 20 101 477 0872
مدير مشروعات
المصدر الأهرام
مدير مشروعات
مجموعة دار للمقاولات والتوريدات مصر
لمركز صحي وتجميلي ـ في
دوحة عرمون ـ سكرتيرة لائقة
لمركز صحي وتجميلي ـ في دوحة عرمون ـ
سكرتيرة لائقة المظهر ـ وسائق مع سيارته ـ ت 808976 05 ـ 803540 05 ـ 771817 76
أخرى
بيروت
مشرفون
المصدر الأهرام
مشرفون
مجموعة دار للمقاولات والتوريدات مصر
Junior Accountant
Enter all journal entries into the
accounting software
Review and reconcile bank statements
Keep data confidential
Perform any other duties
Corporate Sales
Executive
Develop sales opportunities by
researching and identifying potential accounts soliciting new accounts building
rapport providing technical information and explanations preparing quotations.
Perform routine sales travel to visit new and existing customers and attend
relevant trade shows Oversee the sales process at each stage from quotation to
purchasing to fulfillment and follow up Identify and properly qualify new
business opportunities using available resources Follow up on leads generated
through showroom visitors research and promotional events Provide customer
support by responding to customer inquiries and requests Partner with current
customers to ascertain current needs and generate additional sales Work closely
with marketing to recognize promote sales opportunities Ensure that databases
are current and updated with accurate customer information Routinely pull and
reference system reports for additional sales opportunities Execute timely
preparation of all expense reports call reports and assigned projects Keep
management and sales team members informed of all relevant activities
Job Requirements • Bachelor's degree
preferably in Fine Art or Applied Art fields • Demonstrated track record of
consistently exceeding corporate goals as well as strong negotiation and
closing • Strong technical skills able to present technical concepts • provide
customers with hands on technique using our products • Fluency in English is a
must • Self starter motivated team focused and results driven • Strong
presentation organizational and time management skills techniques • Outstanding
verbal and written communication skills • Exceptional interpersonal skills
Industry Furniture
Social worker
Étendue des travaux
L'assistante sociale fournira des
services de soutien et d'aide aux personnes enfants et familles en situation
difficile et compromise. Il est extrêmement important de noter que la personne
désignée travaillera dans une approche participative pour aider à maintenir et
à favoriser une relation de confiance entre les différentes parties prenantes
notamment les bénéficiaires la gestion du centre et d'autres entités de soutien
au sein de l'organisation
Ligne de reporting
L'assistante sociale sélectionné
travaillera et fera rapport au directeur du programme et du centre
Principales responsabilités
Accueillir les familles et
entreprendre une évaluation méthodologique
le suivi des individus et de leurs
familles respectives favoriser les relations avec les jeunes filles et les
membres de leur famille
Organiser et mettre en œuvre des
activités de sensibilisation et de renforcement des capacités
S'efforcer d'aider les familles à se
réconcilier avec elles mêmes et leur environnement
Effectuer d'autres activités de
programme liées au renforcement des capacités à l'autonomisation des
beneficiaires surtout femmes et enfants
Autres fonctions des bénéficiaires
demandées et ou requises par le Directeur du Programme et du centre
Compétences clées
Connaissance approfondie du secteur
du travail social au Liban
Excellentes aptitudes en rédaction
et aptitude à rédiger des rapports concis et élaborés
Bonne gestion des cadres
administratifs des situations familiales et individuelles
Forte aptitude à gérer des
situations difficiles et stressantes
Bonne capacité de communication
aptitude à analyser à reformuler et à communiquer
Aptitude méthodologique à fournir un
soutien et un suivi aux familles et aux bénéficiaires
Grand joueur d'équipe et capacité à
s'intégrer au sein d'une équipe pluridisciplinaire
Haut respect et maintien du
programme du logement et de l'éthique du travail formulés.
Expérience requise
Un minimum de quatre ans
d'expérience dans un rôle similaire
وظائف تزيين وتجميل في
القاهرة الكبرى مصر
مركز تجميل فرنسي بالزمالك يطلب
شامبونير خبره وكفاءة يشترط حسن المظهر الحضور بصورة شخصية والمقابلة ب 21 شارع
المنصور محمد الزمالك من الساعة 10 ص 7 م ماعدا يوم الأحد والاثنين
مساعد صيدلي ـ لبناني ـ
ذو خبرة ـ لصيدلية ـ في جوني
مساعد صيدلي ـ لبناني ـ ذو خبرة ـ
لصيدلية ـ في جونية ـ من الساعة 8 ـ لغاية 5 مساء ـ ت 443101 03
أخرى
بيروت
مندوب دعاية
المصدر الأهرام
مندوب دعاية
شركة جلوبال افريقيا فارما للادوية
البيطرية مصر
هاتف 01008585965
مسئول ارشيف
المصدر الأهرام
مسئول ارشيف
مجموعة رفعت للمقاولات الهندسية و
المعمارية مصر
وظائف حسابات في
القاهرة الكبرى مصر
كاشير خبره مؤهل عالي راتب 2000 ج
لسنتر لحوم بالمهندسين شرط الالتزامو التفرغ السن لا يزيد عن 30 سنه موبايل 00 20 100 236
7443
مهندس مكتب فني
المصدر الأهرام
مهندس مكتب فني
مجموعة دار للمقاولات والتوريدات مصر
UX UI designer
Job Description
We are looking for a UX UI
designerto join our Design Department.
Previous experience in Web Design
Mobile Application and online ads design is a must.
Qualifications include
• Education Bachelor's degree in
Multimedia or Graphic design with previous experience in digital design
websites mobile applications etc..
• Knowledge in Adobe Muse Photoshop
Illustrator inDesign After Effects Animate CC
Skills
Excellent communication skills.
Proven time management skills.
Multitasking skills with the ability
to priorities work.
Self monitoring skills able to work
independently.
Other characteristics
Mature creative able to meet
deadlines loyal and energetic positive by nature with the will to provide the
best with a great team spirit.
Experience
4 5 years of experience
Sales Coordinator for
FMCG Company
Supervise and coordinate the daily
activity of cash vans.
Respond to complaints from customers
and give after sales support when requested
perform daily routing to all points
of sales to ensure the right display of company's product
effective follow up with product
distributor
معلمو حلاقة رجالي
ونسائي ـ درجة أولى ـ معاش 1000
معلمو حلاقة رجالي ونسائي ـ درجة أولى
ـ معاش 1000 مع حوافز ـ مانيكوريست ـ شمبوانور ة ـ معاش مغر ـ طريق الجديدة ـ ت
980680 03
أخرى
بيروت
سكرتيرة ـ أو مساعدة
طبيب أسنان ـ الجناح ـ بئر حسن
سكرتيرة ـ أو مساعدة طبيب أسنان ـ
الجناح ـ بئر حسن ـ الافضلية لسكان المنطقة ـ ت 966926 70
أخرى
بيروت
فتيات للعمل ويترس خارج
لبنان في كوفي شوب pu
فتيات للعمل ويترس خارج لبنان في كوفي
شوب pub وديسكو 2000 اقامة وعقد عمل مؤمن وقانوني السفر فوري ت 677240
03
أخرى
بيروت
Delivery Boy ـ للعمل في مكتب تخليص معاملات جمركية
Delivery Boy ـ للعمل في مكتب تخليص معاملات جمركية ـ ت 806366 76
أخرى
بيروت
شاب ـ لبناني ـ للعمل
في محل لبيع المونة ـ جملة ومف
شاب ـ لبناني ـ للعمل في محل لبيع
المونة ـ جملة ومفرق ـ في الروضة ـ ت 965761 70
أخرى
بيروت
مطلوب متخصص مشاوي
متخصص مشاوي واكلات شعبية مصرية للعمل
داخل سلطنة عمان براتب مغزي مع السكن
أنثى او ذكر
معلمو حلاقة رجالي
ونسائي ـ درجة أولى ـ معاش 1000
معلمو حلاقة رجالي ونسائي ـ درجة أولى
ـ معاش 1000 مع حوافز ـ مانيكوريست ـ شمبوانور ة ـ معاش مغر ـ طريق الجديدة ـ ت
980680 03
أخرى
بيروت
Sales Account Manager
Mission
Source and convert a maximum number
of leads into paying clients.
Responsibilities
• Understand the I2L pitch and
explain our value proposition
• Generate at least 15 qualified
leads month
• Follow the sales process as
outlined by I2L
• Generate content for biweekly
newsletter
• Generate content for the I2L
website
• Consolidate I2L projects and
create digital portfolio
• Native English Required
Sales Process
• Effective use of LinkedIn to
source new leads
• Respond to emails and
systematically outbound new prospects
• Regular systematic follow up with
prospects
• Effectively use CRM to manage
leads
• Hold regular phone calls with
clients and follow template Q A to be provided
• Send regular newsletters mail
merges online advertising etc
Area Manager Angola
We are hiring Area Manager for a
leading group in Angola.
PRIMARY DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Collaborates effectively between
all members of the IT department and organization
• Communicates professionally and
effectively both verbally and in writing with other vendors and customers
• Gathering internal customer
requirements and structures them in to a clear and logical document
• Reviews Business Requests to IT
obtains and clearly documents Business Cases Business Processes and Detailed
Business Requirements. Analyzes Budgets Plans project proposals. Gains clear
sign off from all required Stakeholders.
• Researches and builds cost
effective efficient and innovative technology solutions to meet business needs.
• Develops Requests for Proposals
RFP . Negotiates and manages vendor contracts for Information Technology
services.
• Meets and negotiates with vendors
regarding software procurement and maintenance.
• Ensure compliance with contract
specifications. Consult with vendors regarding system functionality.
• Provides multiple feasible and
practical solutions.
• Prepares time and cost estimates
for completing projects.
• Prepares regular and clear Project
reports Gantt and PERT charts using project management tools.
• Manages several MIS ERP projects
ensuring that the projects are completed on time within budget and to the
satisfaction of internal customers
• Understands and utilizes basic
Change Management principles
and makes sure there is a smooth
change over from the old system to the new one.
• Plans directs coordinates and
reviews the 'Work Plan' for warehouses 'Application Support Staff'.
• Assigns work activities to needs
of the organization. Reviews and evaluates work products methods and
procedures.
• Meets with staff to identify and
resolve problems.
• Analyze business systems to
determine effectiveness.
• Identifies inadequacies
inefficiencies and problems and recommend solutions.
• Develops system specifications.
Recommends application software development as needed.
• Stays current on and adheres to
established policies procedures and documentation.
Experience
• At Least 1 full lifecycle ERP
System Implementation of Microsoft AX preferably across multiple entities Years
3 4
• ERP Implementation experience
using Microsoft GP Navision SAP B1 Years 2 3
• Expert knowledge of project
management process and principles Years 3 5
• Expertise in MS SQL Server MS
Project Excel Visio and Power point Years 3 5
• POS Implementation preferably in
LS Retail Years 2 3
• Business analysis expertise
preferably within a wholesale or retail environment Years 3 4
• Quality Assurance Years 2 3
• Conducting GAP Analysis Years 2 3
• Writing detailed RFI and RFP for a
minimum of 2 3 projects
• Supporting multiple internal
companies at different locations
• Work in a multi culture and multi
national environment
• Work in a fast pace and fast
growing company where rules and procedures may not all be well defined yet
• Manage IT department operational
and strategic planning including business requirements project planning and
organizing and negotiating the allocation of resources.
• Previous ERP project
implementation experience in Angola is a strong added value
• Ability to learn and apply
technical and functional information in a fast paced demanding work environment
• Experience in implementing
Enterprise applications especially ERP POS and WMS in Wholesale and Retail
companies would be an asset
• Managing Software licenses and
compliance.
Only relevant profiles will be
contacted
مطلوب موظفة
مطلوب موظفة جامعية ذات خبرة بالحاسوب
براتب 300 دينار بدوام من ال 10 لل 4.صويفية
الرياضيات 69965432
تدريس و تأسيس
مدرس رياضيات لجميع الصفوف والمراحل
الدراسية
مطلوب معلم كعك وبيض
عدد 2
مطلوب معلمين كعك وبيض مشوي عدد2
للعمل في مخبز قرب جسر ماركا مع امكانية تأمين سكن
مطلوب مندوبات مندوبين
تسويق
مطلوب مندوبات ومندوبين للعمل في شركه
كبرى بمجال التسويق
راتب عموله حوافز يوميه اسبوعيه شهريه
لايشترط وجود خبره
يشترط رخصة قياده سياره فقط
Telesales
Representative Call Center
Benefits Highly attractive salaries
based on your English. High Commission . Transportation Door to Door at night
for females and for males to the nearest point. Full paid training 2 days off
Social and Medical insurance provided Flexible to work from 2 pm to 11 pm
Job Requirements Fluent or very good English skills. Able to work under pressure. High communication and negotiation skills. Maximum age is 30. Fresh graduates are welcome to apply. No Nationality restriction. Keywords Call Center Customer Service Customer Care Customer Support Sales
Job Requirements Fluent or very good English skills. Able to work under pressure. High communication and negotiation skills. Maximum age is 30. Fresh graduates are welcome to apply. No Nationality restriction. Keywords Call Center Customer Service Customer Care Customer Support Sales
Looking for ac
plumping cum elec dish employees
Looking for ac plumping ac section
Please contact 666 أظهر الرقم 501 أظهر الرقم
مطلوب حلاق في منطقت
وادالسير
مطلوب حلاق في منطقت وادالسير يكون
ذوخبره
مطلوب طبيبة طبيب اسنان
مطلوب طبيب طبيبة اسنان للعمل في
عيادة يشترط وجود شهادة مزاولة المهنة
اربد الحي الجنوبي خلف كلية الاقتصاد
الجديدة بالقرب من دوار اللوازم
لمزيد من المعلومات الرجاء الاتصال ب
د. هشام على الرقم 0795768221
مطلوب سائقين
مطلوب سائقين الدوام من 9 صباحا لي 9
مساء الراتب 200 دينار للاستفسار 66355335
مدينة الكويت
مدينة الكويت
معلم موسيقى
Music teacher
التدريب علي الات التشيللو و البيانو
الى جانب تعليم النوتة الموسيقية الصولفيج
مطلوب عمال نظافة شرط
تحويل الاقامة
مطلوب عمال نظافة الراتب 120 شرط
تحويل الاقامة wanted cliner salary 120 kd mada 18 only call 55908044
مدينة الكويت
مدينة الكويت
مطلوب سائق خاص
مطلوب سائق خبرة .. لأسرة في التجمع
الخامس .. السن 29 42 سنة
مؤهل عالي .. غير مدخن .. مظهر لائق
.. للعمل طوال اليوم وليس نصف يوم
الأوراق المطلوبة
صورة شخصية صورة البطاقة صورة الرخصة
سابقة أعمال وفيش وتشبيه عند القبول للعمل
ترفق المستندات المطلوبة وترسل على
الإيميل
wildwolf2017 hotmail.com
مراعاة الإلتزام بالمواعيد المحددة
والأجازة يوم الجمعة فقط
وأي استفسارات أخرى .. يرجى ارسالها
على الإيميل
الفروانية
فني تكيف خبرة 6سنوات في صيانه وتركيب
الوحدات لدية رخصة علي دراية بجميع مناطق الكويت .شرط تحويل الإقامة .50853006
مطلوب دهين
مطلوب معلم دهان للتواصل على الرقم
0791535188
مطلوب سائق مع باص
للعمل لدى شركة توصيل
مطلوب للعمل موظف توصيل وجلب مع باصه
للعمل للعمل لدى شركة توصيل تعمل في مجال الشحن والتوصيل على ان يمتلك الخبره في
مناطق عمان وان يتحمل ضغط العمل والدوام 12 ساعه والراتب320 راتب اساسي و100 بدل
باص وبدل ديزل يومي على الشركه والدوام الساعه 8 صباحا لغاية الساعه 8 مساءا
والتعيين فوري للمراجعه يرجى الاتصال على 0792824108
مطلوب موظفين وموظفات
والتعيين فوري
مطلوب موظفين وموظفات مبيعات بدوام
جزئي من 6 10
العمل داخل مقر الشركة
للاستفسار
0789753763
الرياض حي الفيحاء
مطلوب حلاق ذو خبرة جيدة للعمل في
صالون أ الرياض للتواصل 0533298487
مطلوب موظفه لمكتب
ترجمه
مطلوب موظفه سكرتاريا لمكتب ترجمه في
جبل الحسين ويفضل ان تكون من المناطق القريبه من جبل الحسين الوتس 0795668294
لتواصل 0791431693
مطلوب مندوب مبيعات كاش
فان
مطلوب مندوب مبيعات لبيع المنظفات
وكاسان قهوه واكياس بلاستيكية لمصنع في عمان ابو علندا راتب مع عموله مع باص أو
بدون الرجاء الاتصال فورا بالمهندس كامل 0790691913
مطلوب موظفين وموظفات
للعمل في سوبرماركت
مطلوب موظفين وموظفات لخدمة الزباءن
وتنسيق الرفوف .العمر لا يقل عن 25 سنة .يفضل الخبرة
مزرعه للضمان
يوجد مزرعه بيوت بلاستيك داخل مادبا
على مساحه خمسين دنم يوجد بها اربعين بيت بلاستيك وبركه ماء وماتور مياه وجميع
مواد اللازمه للزراعه للتواصل 00962777498967 محامي عبدالكريم الشوابكه
Electrical Technician
Required
Assemble install test and maintain
electrical or electronic wiring equipment appliances apparatus and fixtures
using hand tools and power tools.
Inspect and diagnose malfunctioning
tools equipment electrical systems apparatus and components.
Connect wires to circuit breakers
transformers or other components.
Use testing devices such as
ohmmeters voltmeters and oscilloscopes.
Test batteries in generators
emergency lighting etc. Plan layout and installation of electrical wiring
equipment and fixtures ect
وظائف سياحة ومطاعم في
الرياض السعودية
مطلوب للعمل بمطعم بالرياض بالتخصصي
معلم فطائر وبيتزا وسواريهات بشكل فوري وعاجل موبايل 00 966 50 164 7846
الرياض
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مطلوب عماله خبره في اعمال الالمنيوم
والحداده بالعامه اعمال الكلادنك
لا تقل الخبره 5 الي 10 سنوات
فمن لديه الرغبه والعمل وتحمل العمل
التواصل واتس فقط 0509441880
والرجاء لمن لا يجيد هاذا العمل عدم
الازعاج
الراتب 2500 ونسبه مئويه
مطلوب مناديب تسويق
شركه رائدة في مجال الخدمات تبحث عن
مناديب تسويق براتب ونسبه.
الشروط
مظهر حسن
وجود سياره
مؤهل علمي دبلوم فما فوق
تقدم السيرة الذاتيه على العنوان
التالي
job rf hotmail.com
علماً بأن مقر عقد المقابلات الشخصية
سيكون في
مدينة الرياض برج الفيصليه
مطلوب جارسون لكافي شوب
مطلوب لكافي شوب بالعقيلة . جارسون
حسن المظهر واقامة قابلة للتحويل من داخل الكويت فقط براتب ثابت
وظائف سياحة ومطاعم في
الرياض السعودية
مطلوب للعمل بمطعم وجبات سريعة معلم
شاورما وبروستد ومعلم فطاير وبيتزا وبرغر ومعلم فطور ساندوتشات سوري اردني تركي
موبايل واتساب 00 966 59 714 8147
مطلوب مناديب تسويق
للجنسين
مطلوب مندوب تسويق مؤسسه وطنيه في
مدينة الرياض بحاجه الى مندوب تسويق للعمل بنظام دوام كامل بمجال المقاولات 1 خبرة
في مجال تسويق المقاولات لاتقل عن 3سنوات. 2
اللباقه وحسن المظهر. تواصلو على الرقم
السليمانية
الرياض
توصيل مشاويرخاصه بعد
الساعه 3
توصيل مشاويرخاصه مدرسين مدرسات ومهن
اخري ابومحمدثقافه وحسن خلق
وظائف تقني في الرياض
السعودية
يوجد لدينا وظيفة شاغرة فني نسخ وقص
وبرمجة مفاتيح للتفاصيل اتلتواصل عبر الواتساب موبايل واتساب 00 966 56 644
4684
وظائف سكرتارية في
الكويت العاصمة
مطلوب موظف سكرتارية ومدخل معلومات من
الجنسية الفلبينية لشركة تسويق ى اعلان واتساب فقط 00 965 9882 4377
مطلوب شاب مصرى الجنسية
كول سينتر دوام صباحى راتب عمولة
مطلوب شاب مصرى الجنسية كول سينتر
دوام صباحى راتب عمولة
الفروانية
مدينة الكويت
مدرس كيمياء و فيزياء و
بيولوجي و رياضيات
معلم فيزياء و كيمياء و بيولوجي
بالرياض متخصص فى تدريس طلاب الجامعة باللغه الانجليزية وحاصل على ماجستير فى
الكيمياء على استعداد تام لترجمه اي محتوي علمي
التواصل واتس اب أو جوال
مطلوب مناديب تسويق
للصيدليات والجمعيات
مطلوب مناديب تسويق للصيدليات
والجمعيات براتب جيد وعموله ت99300387
العقيلة
مدينة الكويت
مطلوبب معلمم شاورما
الرجاءً التواصلً عليً الايميل
الحزم
الرياض
مدرس كيمياء جميع
المراحل للثانوي
مدرس كيمياء جميع المراحل للثانوي 10
11 12
خبره وشرح مبسط ت واتس 65046041
سياره ازيرى لتوصيل
المشاوير
الدخل المحدود العريحاء البديعه وسط
الرياض
مطلوب موظفين دعم فني
بمرتب 3000
مطلوب موظفين دعم فني بمرتب قبل قفل
تعين
بمرتب 3000 يفضل من القاهرة والجيزة
وظيفة خالية في إحدى
مقاهي الانترنت الكبرى
عدد الساعات لا يقل عن 8 ولا يزيد عن
12
المكان مكيف الهواء ويحتوي على اجهزة
كمبيوتر
XBOX360 PS3 PS4
الشروط المطلوبة في الشخص المتقدم
للوظيفة
الصلاة والامانة وعدم التدخين
توافر الخبرة واجادة التعامل مع
الحاسب الالي
الجدية والحزم في العمل مع الحرص في
التعامل مع العملاء
يفضل ان يكون مكان السكن قريب من
العمل
الا يقل عمره عن 18 سنه
الاوراق المطلوبة
صورة من البطاقة الشخصية
أحدث ايصال كهرباء او تليفون
صورة من صحيفة الحالة الجنائية فيش
وتشبيه
السيرة الذات... أقرأ
المزيد
عدد الساعات لا يقل عن 8 ولا يزيد عن
12
المكان مكيف الهواء ويحتوي على اجهزة كمبيوتر
XBOX360 PS3 PS4
الشروط المطلوبة في الشخص المتقدم للوظيفة
الصلاة والامانة وعدم التدخين
توافر الخبرة واجادة التعامل مع الحاسب الالي
الجدية والحزم في العمل مع الحرص في التعامل مع العملاء
يفضل ان يكون مكان السكن قريب من العمل
الا يقل عمره عن 18 سنه
الاوراق المطلوبة
صورة من البطاقة الشخصية
أحدث ايصال كهرباء او تليفون
صورة من صحيفة الحالة الجنائية فيش وتشبيه
السيرة الذاتية باللغة العربية CV
المكان
في منطقة مساكن جامعة القاهرة مدينة عامر الجيزة
في حالة توافر الشروط المطلوبة يرجي الاتصال بالأستاذ مصطفي حامد
على رقم 01116000247 01065768261
ويرجي ارسال صورة من الاوراق المطلوبة على البريد الالكتروني.
المكان مكيف الهواء ويحتوي على اجهزة كمبيوتر
XBOX360 PS3 PS4
الشروط المطلوبة في الشخص المتقدم للوظيفة
الصلاة والامانة وعدم التدخين
توافر الخبرة واجادة التعامل مع الحاسب الالي
الجدية والحزم في العمل مع الحرص في التعامل مع العملاء
يفضل ان يكون مكان السكن قريب من العمل
الا يقل عمره عن 18 سنه
الاوراق المطلوبة
صورة من البطاقة الشخصية
أحدث ايصال كهرباء او تليفون
صورة من صحيفة الحالة الجنائية فيش وتشبيه
السيرة الذاتية باللغة العربية CV
المكان
في منطقة مساكن جامعة القاهرة مدينة عامر الجيزة
في حالة توافر الشروط المطلوبة يرجي الاتصال بالأستاذ مصطفي حامد
على رقم 01116000247 01065768261
ويرجي ارسال صورة من الاوراق المطلوبة على البريد الالكتروني.
مدرب كاراتيه حزام 3
دان من الاتحاد السعودي للكاراتيه
لمعلم تربيه بدنيه ومدرب كاراتبه
للتدريب الخاص المنزلي للاولاد من سن 6 سنوات واكثر شرق الرياض للتواصل 0546391849
Experienced Spa
looking for Spa Salon Manager job in Qatar
Strongly motivated professional with
master degree of corporate marketing and 16 years experience is looking for
great opportunity and to be part of smart and successful company.As Spa Salon
manager I can apply all my capacity .
Social Media Manager
2 Experience in managing social
media for different types of accounts.
Social Media Analysis
Civil engineer
I am an indian civil engineer having
1.5 years experience in india and 14 months total 2 years amp 8 months
experience in oman seeking for a job in office site and i have a valid
oman driving licence.
If my education and experience meet
your requirements please contact me
Contact 968 95343043
مطلوب موظف لادارة مكتب
تخليص معاملات ف ابراء
مطلوب موظف او موظفة لادارة مكتب سند
لتخليص المعاملات شرط ان يكون له خبره ف العمل يفضل ان يكون من سكان ولاية ابراء
وان يكون جاد ف العمل
مطلوب سائق تكسي
مطلوب سائق تكسي نص نهار
مطلوب موظفات
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تعلن شركة الحج للخدمات السياحية عن
البدء في توظيف موظفات علماً بأن فترة التوظيف محدودة فكما توفر لهم الشركة
مرتبات شهرية عمولات بمبالغ ممتازة
علماً بأن الشركة توفر المواصلات
للموظفات
فعلي الراغبين بالتوظيف زيارة مقر
الشركة
قرجي خلف مصحة الفردوس وللإستفسار
الأتصال
0917032747
أخصائي علاقات عامه
مطلوب للعمل لدى شركة رائدة أخصائي
علاقات عامة وخارجية على أن تتوفر في المتقدم الشروط التالية
1 أن يكون
حاصل على بكلاريوس تخصص علاقات دولية أو علاقات عامة.
2 أن يكون
لديه خبرة في العلاقات العامة والدولية والمراسلات الخارجية أكثر من 3 سنوات.
3 إجادة
اللغة الانجليزية محادثة وكتابة وقراءة بشكل ممتاز.
4 قوة
وتكامل الشخصية.
5 مهارات
الاتصال والتواصل بشكل فعال.
فعلى من تتوفر فيه شروط شغل الوظيفة
أن يتقدم ببيانات السيرة الذاتية على الايميل basem71194 gmail.com وذلك خلال فترة عشرة أيام من تاريخ ... أقرأ المزيد
مطلوب للعمل لدى شركة رائدة أخصائي
علاقات عامة وخارجية على أن تتوفر في المتقدم الشروط التالية
1 أن يكون حاصل على بكلاريوس تخصص علاقات دولية أو علاقات عامة.
2 أن يكون لديه خبرة في العلاقات العامة والدولية والمراسلات الخارجية أكثر من 3 سنوات.
3 إجادة اللغة الانجليزية محادثة وكتابة وقراءة بشكل ممتاز.
4 قوة وتكامل الشخصية.
5 مهارات الاتصال والتواصل بشكل فعال.
فعلى من تتوفر فيه شروط شغل الوظيفة أن يتقدم ببيانات السيرة الذاتية على الايميل basem71194 gmail.com وذلك خلال فترة عشرة أيام من تاريخ نشر الاعلان ...
1 أن يكون حاصل على بكلاريوس تخصص علاقات دولية أو علاقات عامة.
2 أن يكون لديه خبرة في العلاقات العامة والدولية والمراسلات الخارجية أكثر من 3 سنوات.
3 إجادة اللغة الانجليزية محادثة وكتابة وقراءة بشكل ممتاز.
4 قوة وتكامل الشخصية.
5 مهارات الاتصال والتواصل بشكل فعال.
فعلى من تتوفر فيه شروط شغل الوظيفة أن يتقدم ببيانات السيرة الذاتية على الايميل basem71194 gmail.com وذلك خلال فترة عشرة أيام من تاريخ نشر الاعلان ...
تعلن موسسة صرافة في
مارب عن حاجتها لعدد من الموظفين
الشروط المطلوبة
بكالوريوس اودبلوم
قادر علي توفير ضمانة تجارية
قادر علي تحمل ضغوط العمل
السرعة في الطباعة
فمن تتوفر فيه الشروط اعلاه يرجي
ارسال السيرة الذتتية علي الرقم 770603821
Looking for an
accounting job
I graduated with a BA in audit from
"Universite Saint Esprit Kaslik" USEK . I have Worked as an
accountant at HOMOGENE Zalka Lebanon • Entered all kind of transcations into
the system amp 40 JV PV RV amp 41 on a daily basis. • Transacted all accounting
entries for Visa and Master Card bank receipts. • Reviewed some accounts to
avoid discrepancies. • Prepared • Report of monthly expenses. • Bank and
supplier reconciliation. • Emloyee's payroll. • Tax on salaries. • NSSF
calculation. •Assets Acquisition Depreciation Disposal. •Accruals Provision. •
Assisted the senior accountant in Cash Flow monthly closing P amp L and VAT
preparation. • Handled petty cash and provided daily cash summary report. •
Follow up of A R and A P according to aging schedule. • Extracted monthly Trial
Balance. • Worked on Dolphin accounting software. • Performed other related
duties as required by the Senior Accountant. Please go through my resume that I
have attached It will provide more elaborate details about my professional
experience and education
جبيل
جبيل
Marketing amp Sales
Representative
A reputed Training Services Provider
is looking for a marketing and sales representative. Details are as below 1.
Work hours 8 00 AM 4 00 PM Sunday Thursday 8 00 AM 12 00 PM Saturday 2. Salary
decided after job interview 3. Sales incentives are provided upon acquiring new
clients 4. Job type Full Time Candidates should send their CVs to info
iptsbh.com
جد علي
المنامة
وظائف تزيين وتجميل في
البحرين
مطلوب عمال للعمل في صالون رجالي في
الرفاع الغربي برواتب مميزة للاتصال موبايل واتساب 00 973 3366 8825
براكت خظرة
السلام عليكم مطلوب شحص عنده خبرة فى
شراء وبيع الخضرة ومطلوب معرفة تكالبف انشاء براكة خضرة فى احد الاسواق الشعبية
سوى الاحد ولى الحي الاسلامي مش منتبه للتعليقات كلمني 0913929125 فيبر 0913929125
وشكرا للجميع
مطلوب مندوبين تسويق
مطلوب مندوبين تسويق للعمل لدى شركه
اتصالات طبيعه العمل تسويق ميدانى لخدمات الانترنت المنزلى
مكان العمل مدينتى جدة والطائف
مواعيد الاتصال من 6 حتى 9 مساء
وظائف سياحة ومطاعم في
المغرب
مطلوب كبير طباخين للعمل بال مملكه
العربيه السعوديه محافظة جده نرجو ارسال السيره الذاتيه علي الايميل واتساب فقط 00 966 54 666
7686
وظائف طب وتمريض في
المغرب
مطلوب ممرضة لها تجربة وشهادة في
التمريض لقطر راتب 8000 درهم موبايل واتساب 00 212 674 466052
تركيب جبس امبورد
لتركيب جميع ديكورات جبس امبورد فواصل
شاشات صقف البديل بي خبرات شباب ليبين لي اي استفسار 0924660461
مندوب مبيعات
مطلوب مندوب مبيعات لمؤسسة رائدة فى
مجال المياة
يشترط الخبرة فى مجال المبيعات
حسن المظهر
رخصة قيادة سارية المفعول
على دراية جيدة بكل من جدة ومكة
التواصل على الرقم 0578254211
مدرسةتأسيس ماجستير
الرياضيات والانجليزي جدة
مدرسةمتابعة وتأسيس ماجستير فى
الرياضيات والانجليزي متخصصة خبرة15 عاما للمرحلة المتوسطةو الإبتدائية ممتازة في
الشرح والمتابعة متميزة في معالجة حالات صعوبات التعلم وحالات التأخر الدراسي
الرجاء التواصل للسيدات فقط فقط 570 أظهر الرقم
وظائف سياحة ومطاعم في
جدة السعودية
مطلوب موظف لكافي شوب يتقن عمل جميع
انواع المشروبات الباردة والساخنة ، في جدة يشترط خبرة سابقة في نفس المجال
موبايل واتساب 00 966 59 888 4456
مدرسةتأسيس ماجستير
الرياضيات والانجليزي جدة
مدرسةتأسيس ومتابعة ماجستيرالرياضيات
والانجليزي متخصصة خبرة15 عاما للمرحلة المتوسطةو الإبتدائية ممتازة في الشرح
والمتابعة متميزة في معالجة حالات صعوبات التعلم وحالات التأخر الدراسي الرجاء
التواصل للسيدات فقط فقط 570 أظهر الرقم
مطلوب مزينة
مطلوب عاملة في مزين في منطقة قصر بن
غشير ويمكن توفير سكن في حالة كانت من جنسية اخري
للاستفسار 0924182536
مهندسه كمتعاونه بسعار
مرضيه
تصميم خرائط معماريه وانشائه
2d 3 d
بسعار مناسبه للزبون و للمكاتب هندسيه
متر معماري 1.5 د وانشائي 1 د وديكور
خارجي 2 د
والتوفيق للجميع