سوق الجمعة
توصيل اى غرض تحت الطلب
Secretary Showroom Hostess
Answering telephone
calls and taking messages
Languages Arabic French and English
Administrative Writing Reporting Skills
Updating the 'Clients' Data Entry database backups. Filing
Welcoming and assisting customers in the Showroom
Office Supply Management inventory by checking stock to determine inventory level anticipating needed supplies placing and expediting orders for supplies verifying receipt of supplies.
Following up the schedule of the technical sales teams throughout the day
Receiving the after sales service calls and managing the schedule of intervention
Microsoft Office Skills Typing Verbal Communication
Prepare Invoices and Receipts
Prepare the Schedule of the collector Help Administrator
Languages Arabic French and English
Administrative Writing Reporting Skills
Updating the 'Clients' Data Entry database backups. Filing
Welcoming and assisting customers in the Showroom
Office Supply Management inventory by checking stock to determine inventory level anticipating needed supplies placing and expediting orders for supplies verifying receipt of supplies.
Following up the schedule of the technical sales teams throughout the day
Receiving the after sales service calls and managing the schedule of intervention
Microsoft Office Skills Typing Verbal Communication
Prepare Invoices and Receipts
Prepare the Schedule of the collector Help Administrator
مطلوب مسوق
مطلوب مسوق لتسويق
ملابس وتوزيع كروت للتعريف بمكان الصالة
لاي استفسار الاتصال على 0916222652
لاي استفسار الاتصال على 0916222652
مطلوب موظفة للعمل بشركة سفر وسياحة
مطلوب موظفة لشركة سفر
وسياحية على ان تتوافر لافيها الشروط التالية
1 ان تكون لها خبرة في مجال حجز واصدار تذاكر السفر على الاماديوس
2حسن المظهر والقبول
3القدرة على التكيف مع ضغوط العمل
4التفرغ التام للعمل
مواعيد العمل يوميا من الساعة 09 30 صباحا الى الساعة 5 00 مساء ماعدا يوم الجمعة
للاستفسار التواصل على الارقام التالية
0917967858 اتصال وواتس اب
0910513367 اتصال وفايبر
او الحضور لمقر الشركة
شارع النصر مقابل مصحة الهلال الاحمر
1 ان تكون لها خبرة في مجال حجز واصدار تذاكر السفر على الاماديوس
2حسن المظهر والقبول
3القدرة على التكيف مع ضغوط العمل
4التفرغ التام للعمل
مواعيد العمل يوميا من الساعة 09 30 صباحا الى الساعة 5 00 مساء ماعدا يوم الجمعة
للاستفسار التواصل على الارقام التالية
0917967858 اتصال وواتس اب
0910513367 اتصال وفايبر
او الحضور لمقر الشركة
شارع النصر مقابل مصحة الهلال الاحمر
مطلوب صيدلانية او صيدلي يوم الجمعة
مطلوب صيدلانية اوصيدلي
يوم الجمعة
0914731283
0914731283
المطلوب حلاق كوافير
مكان الشغل مصراتة
مقابل صالة الجالي الرياضية مع توفير سكن له
محاسب خبرة في المحاسبة المالية
محاسب سوداني....خبرة
المحاسبة المالية ...اعداد الحسابا
محاسب سوداني.....خبرة في اعداد التقارير المالية ميزان مراجعة....ارباح وخسائر....ميزاتية عمومية وكل ما يتعلق بالحسابات الختامية.
محاسب سوداني.....خبرة في اعداد التقارير المالية ميزان مراجعة....ارباح وخسائر....ميزاتية عمومية وكل ما يتعلق بالحسابات الختامية.
مطلوب موظفة مبيعات لبنانية لدار أبولو فاشن
الراقية في كفرعبيدا البترون
مطلوب موظفة مبيعات
لبنانية لدار أبولو فاشن الراقية في كفرعبيدا البترون
أخرى
البترون
أخرى
البترون
مطلوب محاسب خبرة في اعداد لميزانيات للمساعدة
في اعداد ميزانية
السلام عليكم
مطلوب محاسب خبرة في اعداد لميزانيات للمساعدة في اعداد ميزانية
يعني يوم واحد
ومش ح نختلفو
مطلوب محاسب خبرة في اعداد لميزانيات للمساعدة في اعداد ميزانية
يعني يوم واحد
ومش ح نختلفو
مطلوب حلاقين في محل حلاقة في دريانة
ندور في وحدين يخدمو في
محل حلاقة في دريانة والمنطقة ناقصة حلاقين للإستفسار 0928930314
Receptionist
Clinic in Hawally is
looking for a FEMALE Receptionist with experience transferable visa knowledge
in computer can speak arabic and english.
Salary upon interview
Duty 2 10pm
Kindly send your cv to vogueclinic gmail.com
Salary upon interview
Duty 2 10pm
Kindly send your cv to vogueclinic gmail.com
مطلوب باص او سائقه توصيل من السراج الي جامعه
طرابلس السعر في الشهر150
5 ايام في الاسبوع
مندوبين مبيعات
تعلن شركة بارثينيا
للتوكيلات التجارية وكيلة اكبر شركات اﻻستيراد فى جمهورية مصر العربية للمواد
الغذائيه شركة ايمن افندى ....وكيل nbsp لشركة زيوت سيلا nbsp عن حاجتها لشغل الوظائف التالية . nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp 1 مندوبين مبيعات
لدية رخصة قيادة nbsp حاصل على مؤهل عالى او فوق المتوسط . خبرة ﻻتقل عن سنة فى مجال المبيعات
وتوزيع المواد الغذائية رخصة . حسن المظهر واللباقة فى التحدث . لايزيد السن عن 35
سنه . يشترط اﻻمانة وحسن التعامل . الراتب 1500 جنيها ،عمولة 2000 جنيها حوافز
ومكافأت ويصل الراتب الى 4000 واكثر للطموح والمجتهدللتقدم للوظائف احضار السيره
الذاتيه العنوان ش رفاعى الطهطاوى خلف برج الشرطة فى الزهراء سوهاج.............. والاتصال
على nbsp أ مينا مجدى ، باﻻرقام التالية 01142886887 nbsp 01000023429 ، 01210108617
medical rep
مطلوب علي وجه السرعة
لشركة ادوية بالمنصورة
مندوبين دعاية طبية من
الجنسين
خريجي علوم – بيطري –
صيدلة
لمناطق
nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp دميـاط
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp الدقهلية ميت غمر – أجا –
السنبلاوين
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp بلقاس – شربين – نبروه
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp الخط الفرنساوي nbsp
nbsp
· nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp حديثي التخرج ولايشترط الخبرة
· nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp اجادة اللغة الانجليزية
· nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp السن لايزيد عن 30 سنة
· nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp مرتبات مجزية عمولات بدلات
nbsp
لإرسال ال
c.v nbsp علي الايميل nbsp nbsp nbsp Email hcp.adm outlook.com
Hcp.medical1001
outlook.com nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp
Inbound Marketing
Full time Inbound
Marketing Specialist
مندوب تسويق
مطلوب مندوب مبيعات
لشركه مصاعد شرط وجود سياره راتب ثابت وعمولات للتواصل اتصال او واتس 5038858
حولي
مدينة الكويت
حولي
مدينة الكويت
SPA RECEPTIONIST
answering the
telephone transferring calls taking accurate messages greeting customers
cashiering giving tours of the spa facility and scheduling appointments. Other
responsibilities include notifying staff members of any customer cancellations
or the arrival of any unscheduled visitors
Part Time Sales Consultant Commission based
with Flexible Working Hours
NO FIXED SALARY
COMMISSION BASED
Required Part time Sales Consultants for a Digital Platform Service
Average time required 1 hours per day Flexible
Training will be provided for the chosen candidates
Working Experience Minimum of 3 years experience in the sales field
Salary Attractive Commission based with potential of reaching 1 500 month No Fixed Salary
A stress free employee friendly working environment
Interested Candidates send your CVs with a profile picture to schedule accordingly an interview
Required Part time Sales Consultants for a Digital Platform Service
Average time required 1 hours per day Flexible
Training will be provided for the chosen candidates
Working Experience Minimum of 3 years experience in the sales field
Salary Attractive Commission based with potential of reaching 1 500 month No Fixed Salary
A stress free employee friendly working environment
Interested Candidates send your CVs with a profile picture to schedule accordingly an interview
Sales Manager Kitchen Equipment
Masterminds is
recruiting an experienced Sales Manager for a leading designer and manufacturer
of Industrial Kitchen Equipment Company located in Kesrouan Lebanon. The ideal
candidate would have proven experience in selling process systems within the
Food processing equipment and Large capital equipment sales.
Candidate's Profile
• Female
• Minimum 5 years experience in Sales
• Excellent knowledge and experience in Food processing Food processing equipment and Industrial equipment sales
• Excellent communication and selling skills
Job Description
• Develop a sales strategy to achieve organizational sales goals and revenues
• Set individual sales targets with sales team
• Delegate responsibility for customer accounts to sales personnel
• Co ordinate sales action plans for individual salespeople
• Oversee the activities and performance of the sales team
• Ensure sales team have the necessary resources to perform properly
• Monitor the achievement of sales objectives by the sales team
• Liaise with other company functions to ensure achievement of sales objectives
• Evaluate performance of sales staff
• Provide feedback support and coaching to the sales team
• Plan and direct sales team training
• Assist with the development of sales presentations and proposals
• Co ordinate and monitor online sales activity
• Investigate lost sales and customer accounts
• Track collate and interpret sales figures
• Forecast annual quarterly and monthly sales revenue
• Generate timely sales reports
• Develop pricing schedules and rates
• Formulate sales policies and procedures
• Assist in budget development
• Control expenses and monitor budgets
• Maintain inventory control
• Conduct market research and competitor and customer analysis
• Analyze data to identify sales opportunities
• Develop promotional ideas and material
• Attend trade meetings and industry conventions
• Cultivate effective business relationships with executive decision makers in key accounts
Work Schedule
Monday to Friday from 8 AM to 5 PM
Saturday from 8 AM to 1 PM
Candidate's Profile
• Female
• Minimum 5 years experience in Sales
• Excellent knowledge and experience in Food processing Food processing equipment and Industrial equipment sales
• Excellent communication and selling skills
Job Description
• Develop a sales strategy to achieve organizational sales goals and revenues
• Set individual sales targets with sales team
• Delegate responsibility for customer accounts to sales personnel
• Co ordinate sales action plans for individual salespeople
• Oversee the activities and performance of the sales team
• Ensure sales team have the necessary resources to perform properly
• Monitor the achievement of sales objectives by the sales team
• Liaise with other company functions to ensure achievement of sales objectives
• Evaluate performance of sales staff
• Provide feedback support and coaching to the sales team
• Plan and direct sales team training
• Assist with the development of sales presentations and proposals
• Co ordinate and monitor online sales activity
• Investigate lost sales and customer accounts
• Track collate and interpret sales figures
• Forecast annual quarterly and monthly sales revenue
• Generate timely sales reports
• Develop pricing schedules and rates
• Formulate sales policies and procedures
• Assist in budget development
• Control expenses and monitor budgets
• Maintain inventory control
• Conduct market research and competitor and customer analysis
• Analyze data to identify sales opportunities
• Develop promotional ideas and material
• Attend trade meetings and industry conventions
• Cultivate effective business relationships with executive decision makers in key accounts
Work Schedule
Monday to Friday from 8 AM to 5 PM
Saturday from 8 AM to 1 PM
سكرتيرة انيقة المظهر تجيد الكومبيوتر انترنيت
سكرتيرة انيقة المظهر
تجيد الكومبيوتر انترنيت و محاسبة دوام من الساعة 8 صباحا حتى 2.30 بعد الظهر
البوشرية ت 710971 71
أخرى
بيروت
أخرى
بيروت
Life Financial Consultant
Victoire's Life
Financial Consultant will be responsible for promoting and proposing Victoire's
Life Insurance Victoire Vie packages.
He She shall be a genuine and credible sales professional excelling in customizing the Life product features to match individual needs. He She should also play the role of a consultant and guide the client through the buying journey to land a package that best benefits the client.The role is best suited to people who are self motivated with high drive for achievement and who can exploit their exceptional sales skills with effective and successful results.
Main Duties and Job Role
He She shall be a genuine and credible sales professional excelling in customizing the Life product features to match individual needs. He She should also play the role of a consultant and guide the client through the buying journey to land a package that best benefits the client.The role is best suited to people who are self motivated with high drive for achievement and who can exploit their exceptional sales skills with effective and successful results.
Main Duties and Job Role
- Promote Victoire Vie through different marketing means.
- Actively responsible for lead generation and appointment setting.
- Develop new business relationships by generating and negotiating life insurance policies.
- Acquire referrals from meetings to generate new opportunities.
- Actively handle rejections and nurture business relationships to create long term friendships with clients.
- Preparing and presenting a tailored proposal to
potential clients through direct communication.
Expected to spend 80 of the time out of the office and in meetings.
Financial
Package
Annual Salary 800 Monthly Fixed Income Commission on Sales
Annual Salary 800 Monthly Fixed Income Commission on Sales
Training Program
Successful
candidates will be enrolled in Victoire's Life Sales Academy to undergo a
continuous learning program covering all the essential and advanced knowledge
which will allow them to master the insurance product line and sales
profession.
A Bachelor's Degree is a must Willingness to learn and embrace the sales profession and Victoire's culture. Confidence to present a customizable product to potential clients by effectively using a range of presentation skills i.e. body language tone of voice etc. Confident negotiator and ability to 'close the deal' Capable of hands on problem solving with ability to generate ideas and solutionsA positive and determined approach to researching and analyzing new business opportunities Ability to use own initiative and pay close attention to details. Strong communication skills in all forms including written oral email telephone and presentation. A positive attitude towards dealing with people Capable of working independently and having responsibility as an individual.
A Bachelor's Degree is a must Willingness to learn and embrace the sales profession and Victoire's culture. Confidence to present a customizable product to potential clients by effectively using a range of presentation skills i.e. body language tone of voice etc. Confident negotiator and ability to 'close the deal' Capable of hands on problem solving with ability to generate ideas and solutionsA positive and determined approach to researching and analyzing new business opportunities Ability to use own initiative and pay close attention to details. Strong communication skills in all forms including written oral email telephone and presentation. A positive attitude towards dealing with people Capable of working independently and having responsibility as an individual.
Nutrition Advisor
Action Against Hunger
an International NGO operating in Lebanon since 2006 is looking for a Nutrition
Advisor based in Beirut.
Action Against Hunger
offers a competitive salary package a respectful and motivating working
environment trainings and promotion opportunities and is committed to core
humanitarian values. Please visit our website for more information.
Action Against Hunger
is commited to the principles of non discrimination and diversity and is
particularly interested in receiving applications from a broad spectrum of
qualified people.
Action Against Hunger
never asks applicants to pay anything during the recruitment process. It is
entirely free.
GENERAL
RESPONSIBILITIES
Oversee monitor and
provide technical nutrition support to Action Against Hunger's programs in
Lebanon.
Support the
identification and development of new proposals under the nutrition security
strategy.
Represent Action
Against Hunger in front of the nutrition and health stakeholders platforms
working groups discussions… in Lebanon in addition to the local authorities.
DETAILED
RESPONSIBILITIES AND TASKS
Objective 1
Programming
Ensure the technical
relevance and quality of the health and nutrition related interventions
mainstreamed through Food Security amp Livelihoods and WASH programs. Support
in analysing the field data and suggest adaptations if required Follow up and
support the field activities Along with the relevant Action Against Hunger
staff check and improve the tools used in the management of the nutrition
related projects methodologies and forms Review consolidate and circulate
Action Against Hunger internal monthly reporting on nutrition Capitalise the
experiences and develop good practices and success stories Follow partnerships
at the field and national levels and suggest possible opportunities.
Objective 2 Proposal
development and reporting
Identify future needs
through formal and informal assessment and data collection from primary and
secondary sources Support the design and development of new projects Assess new
funding opportunities and inform the relevant line manager Along with Regional
Nutritionist HQ technical referent write and review the concept notes and
proposals. Ensure the coherence with the Action Against Hunger strategy
relevant national issues and local priorities amp needs Complete any report for
local authorities and ensure the diffusion of report information to partners
and stakeholders.
Objective 3 Strategy
Be fully aware of
Action Against Hunger technical policies position papers modules and protocols
and promote them Collect and update information on nutrition indicators actors
and activities nationwide for analysis and identification of future potential
areas partners and programmatic priorities Contribute along with the
Coordination team to perform a comprehensive country analysis engaging with the
relevant stakeholders with tailored tactics aiming at achieving programmatic
and advocacy objectives Ensure a regular update of the strategy indicators.
Inform the Coordination Team on contextual changes that may impact the strategy
Objective 4 Capacity
Building
Support the
identification of training needs especially with regards to nutrition security
Develop presentation tools for training to the staff based on the periodic
evaluation and project program needs Organize and provide ad hoc training to
the team Support the team by providing regular technical mentoring including
field visits regular meetings case debriefing
Objective 5
Representation and Coordination
Participate in the
coordination meetings with external stakeholders and in particular the
nutrition working group Represent Action Against Hunger for internal external
coordination at the capital level for department related issues Act as Action
Against Hunger focal point at the national level on nutrition related matters
Support the organization with donor HQ visit to the country field when needed
Document points highlighted during the meetings and actions recommended Communicate
directly with the technical department of the headquarters in Madrid and the
Regional Office in Amman providing the requested information answering its
request and or requesting their advice validation in case of need Liaise with
the Advocacy Officer to progress in the implementation of the strategy and
relation with external stakeholders
Objective 6 Security
Respect the security
rules specified in the mission and base security plan see to it that the team
under his her responsibility complies with the security plan and perform the
security management tasks that can be assigned in its protocols Communicate to
the security managers of the working location any security related information
or non compliance with the security plan
Objective 7 Support to
Action Against Hunger humanitarian goals
Support emergency
interventions as per the employee's capacities Support any activity that helps
achieving Action Against Hunger humanitarian goals as per the employee's
capacities
Required Competences Motivation Team player Effective Communication Problem Solving Adaptability and Flexibility Negotiation Strategic Vision Analytical Capacity Key requirements include Strategic thinking and capacity to identify gaps and possible opportunities positioning Action Against Hunger strategically in the country. Demonstrated representation capacity networking and or advocacy in the field of nutrition – with UN agencies WFP UNICEF within cluster or assimilated systems key competitors INGOs NGOs donors ECHO USAID others governments MoH etc. Experience in analysing data and proposal development writing revising editing additional asset Experience in the management of nutrition programs in emergency and post emergency situations. IYCF experience in emergency as well as CMAM experience. Experience in Mental Health Care Practices and on Health system strengthening would be an asset Fluent in Arabic and English Computer skills Microsoft Office especially Excel and Powerpoint
Required Competences Motivation Team player Effective Communication Problem Solving Adaptability and Flexibility Negotiation Strategic Vision Analytical Capacity Key requirements include Strategic thinking and capacity to identify gaps and possible opportunities positioning Action Against Hunger strategically in the country. Demonstrated representation capacity networking and or advocacy in the field of nutrition – with UN agencies WFP UNICEF within cluster or assimilated systems key competitors INGOs NGOs donors ECHO USAID others governments MoH etc. Experience in analysing data and proposal development writing revising editing additional asset Experience in the management of nutrition programs in emergency and post emergency situations. IYCF experience in emergency as well as CMAM experience. Experience in Mental Health Care Practices and on Health system strengthening would be an asset Fluent in Arabic and English Computer skills Microsoft Office especially Excel and Powerpoint
مهندس مدنى خبرة فى مقاولات طرق
تطلب شركة المقاولات
العمومية مهندسين مدنى تنفيذ خبره فى مجال الطرق nbsp
مطلوب لمطعم في بيروت مساعد شيف مع خبرة ضروري
إرسال
مطلوب لمطعم في بيروت
مساعد شيف مع خبرة ضروري إرسال ال CV مع صورة شمسية البريد الالكتروني sherine k hotmail.com
أخرى
بيروت
أخرى
بيروت
جميع أعمال المساح والسجما
عمل وإنجاز جميع أعمال
المساح والسجما
بأقل الأسعار وسرعة في العمل وتسليم على المسطره
66950729
بأقل الأسعار وسرعة في العمل وتسليم على المسطره
66950729
REQUIRED EMPLOYEE FOR BIG TRAVEL AGENY
REQUIRED FOR WORK
EXPERIENCE EMPLOYEE NOT LESS THAN 5 YEARS IN SAME FIELD AVIATION TRAVEL AND
TOURISEM PLEASE SEND YOUR CV. WHAT'S APP 99722956
السالمية
مدينة الكويت
السالمية
مدينة الكويت
مندوب وافد بالعمولة فقط لديه سياره
مطلوب مندوب وافد
بالعمولة ولديه سياره
لدينا مطبعه ونحتاج لمندوب يأتي بالعمل من الوزارات والشركات
وكل عمل من المطبوعات يأخذ عليه عموله
10 من كل عمل
لدينا مطبعه ونحتاج لمندوب يأتي بالعمل من الوزارات والشركات
وكل عمل من المطبوعات يأخذ عليه عموله
10 من كل عمل
شركة خدمات تطلب مندوب التسويق
مطلوب مندوب لدية رخصة
قيادة واقامة قابله للتحويل شرط معرفة مناطق الكويت لبق حسن المظهر متفرغ للعمل
دوامين راتب اساسي 250 دينار وعموله10 علي عموله شهر فقط سياره شركه مع وقود
وتلفون العمر لا يتجاوز ال 50 سنه تلفون 66280339
مدرس فيزياء وكيمياء اردني 67671017
مدرس فيزياء وكيمياء
اردنس خبرة بمناهج الكويت شرح مبسط وحل نماذج امتحانات 67671017
سكرتيرة تنفيذية
مطلوب سكرتيرة تنفيذية
لمكتب استشاري هندسي بالمهندسين مؤهل عالي تجيد استخدام nbsp word Excel والتعامل مع شبكة الانترنت
مواعيد العمل شفتين
من9ص 3ع
ومن 2ع 8 م
اجازة الجمعة
تقدم عن طريق الايميل
job saabegypt.com
وظائف متفرقات في الكويت العاصمة
مطلوب ميكانيكى مطلوب
ميكانيكى وكهربائى سيارات للعمل داخل كراج سبارات فى خيطان شرط الخبرة واقامة
قابلة للتحويل موبايل 00 965 9726 5226
معلم مساح وسيجما وتركيب شبك المساح
معلم مساح وسيجما
وتركيب الشبك للمساح
وظائف متفرقات في الكويت العاصمة
مطلوب سيده ذات خبره
كبيره في الانستجرام وكل وسائل التواصل الاجتماعي لصالون سيدات موبايل 00
965 9968 6291
Real Estate Agent
We need a Senior Real
Estate with 3 years experience Good in English .
A very attractive offer.
وظائف متفرقات في الكويت العاصمة
مطلوب مبرمج كمبيوتر
خبره نصف دوام خبره في مجال الانترنت والبرامج موبايل 00 965 6707 0501
مطلوب مستشار قانوني ومندوب محكمة خبرة بمحاكم
الكويت الاتصال 66616168
مستشار قانوني ومندوب
محكمة ذو خبرة
مطلوب موظف شؤون موظفين لمركز طبي
خبره لا تقل عن 3 سنوات
في نفس المجال علي دراية تامه بجميع النماذج الحكوميه علي درايه بجميع اعمال
السكرتارية حسن المظهر ولبق في التعامل اجاده اللغة العربية والانجليزية اجاده
تامة للكمبيوتر لديه رخصه قيادة وسيارة اقامة قابله للتحويل ارسال السيرة الذاتيه
علي اميل r4499r yahoo.com يرجي عدم ارسال السيرة
الذاتيه لمن لا تتوافر فيه الشروط المطلوبة
السالمية
مدينة الكويت
السالمية
مدينة الكويت
dental assistant
.مطلوب dental assisant لعياده أسنان
بالمنصوره ..الراتب 1200 .مواعيد العمل من 2ظهرا 10 مساءا .أو 4عصرا 12 مساءا
.العمر يتراوح من 21 الى 30 .
مدير قطاع مبيعات الفيوم قليوبية
مطلوب مدير قطاع مبيعات
لواحدة من اكبر شركات الاغذيه فى مصر مسؤل عن ادارة ومراقبه عدد من فروع الشركه للتاكيد على تطبيق سياسه الشركه والمحافظه على حركه المبيعات والتزام العاملين بالافراع بسياسات الشركه والبيع
الشروط
مؤهل عالى
خبرة بنفس المجال بشركات الاغذيه لا تقل عن 4 nbsp سنوات
يتمتع بحسن الادارة وقوه الشخصيه
القدرة على قيادة فريق
لواحدة من اكبر شركات الاغذيه فى مصر مسؤل عن ادارة ومراقبه عدد من فروع الشركه للتاكيد على تطبيق سياسه الشركه والمحافظه على حركه المبيعات والتزام العاملين بالافراع بسياسات الشركه والبيع
الشروط
مؤهل عالى
خبرة بنفس المجال بشركات الاغذيه لا تقل عن 4 nbsp سنوات
يتمتع بحسن الادارة وقوه الشخصيه
القدرة على قيادة فريق
علي ان يكون من سكان
الفيوم أو قليوب فقط
على الراغبين فى التقدم ارسال ردا على الاعلان بارفاق السيرة الذاتيه او ارسال المعلومات الشخصيه الاسم رقم الهاتف السن نبذه عن الخبرات السابقه
وسيتم الاتصال بكم لتحديد موعد المقابله
على الراغبين فى التقدم ارسال ردا على الاعلان بارفاق السيرة الذاتيه او ارسال المعلومات الشخصيه الاسم رقم الهاتف السن نبذه عن الخبرات السابقه
وسيتم الاتصال بكم لتحديد موعد المقابله
مطلوب مدير تسويق مبيعات
مطلوب مدير مبيعات
لشركة تعمل في مجال توريد و تركيب أنظمة شبكات الحريق و مهمات الأمن
مهام الوظيفية
مسئول عن إدارة مبيعات
أجهزة إطفاء الحريق و التسويق لها.
تخطيط النشاط البيعي و
يشمل رسم السياسات البيعية داخل الشركة كالسياسات الخاصة بالمنتجات و الأسعار
الترويج و الإتصال مع
العملاء المستهدفين.
متطلبات الوظيفة
حاصل علي مؤهل جامعي.
له خبره لا تقل عن 10
سنوات في مجال التسويق والمبيعات منها 4 سنوات علي الاقل بالعمل
nbsp في مجال أنظمة إطفاء الحريق و مهمات الأمن.
مهارات الإدارة و
القيادة بشكل عالي.
الدراية بنظم البيع في
مجال اطفاء الحريق.
مهارات الإتصال و
التواصل مع العملاء
مستوي مقبول من اللغة
الإنجليزية.
يجيد العمل تحت ضغط.
حسن المظهر
التعامل الجيد مع برامج
الحاسب الآلي.
له خبرة للتعامل مع
الحكومات و الشركات الكبري
يفضل أن يكون من سكان
الحي العاشر مدينة نصر nbsp و الأماكن
المجاورة
علي من
nbsp يجد نفسة الكفاءة إرسال السيرة الذاتية علي البريد
اإلكتروني
مدرس اول رياضيات وإجصاء
مدرس اول رياضيات
66684984 وإجصاء للثانوية والمعاهد صف11 وصف12 علمى وادبى كورسات خبرة بمناهج
الكويت ابواحمد ت 66684984
الفروانية
مدينة الكويت
الفروانية
مدينة الكويت
Philipino woman tailer wanted
Part time job for
women clothes atalier
القادسية
مدينة الكويت
القادسية
مدينة الكويت
مطلوب عاملة في معمل حلويات في السياحية
مطلوب عاملة حلويات و
افطار صباحي في معمل في السياحية بدوام كامل بمرتب 600 دينار يرجى الاتصال على
0927080534
مطلوب مندوب مبيعات لشركه مصاعد
مطلوب مندوب مبيعات
لشركه مصاعد
شرط وجود سياره
راتب ثابت وعمولات
للتواصل اتصال او واتس 50388587
شرط وجود سياره
راتب ثابت وعمولات
للتواصل اتصال او واتس 50388587
مطلوب مدرسة للصف التمهيدي بمركز شمس العاصمة
بمقره الكائن بصلاح الدين
مطلوب مدرسة للصف
التمهيدي ويفضل من لديها خبرة ومن سكان منطقة صلاح دين او قريبة منها
مطلوب امراه او بنت لاعانه امراه مسنه
مطلوب امراه لاعانه
مسته...
للاتصال
0910807045
للاتصال
0910807045
عمل تجاري حر
عمل تجاري حر مليئ
بالمتعة والمكسب المادي والخبرات والتجارب ومعرفة الأصدقاء الجدد وتحديد من تريدون
ان يكونوا معاكم في طريق حياتكم عن طريق التسويق والمبيعات للمنتجات الطبيعية
الصحية
اتصال واتسب
97998859
بوبدر
اتصال واتسب
97998859
بوبدر
HR Specialist
DESCRIPTION
We are looking for a
skilled HR Officer who will recruit support and develop talent through
developing policies and managing procedures. You will be responsible for
administrative tasks and you'll contribute to making the company a better place
to work.
nbsp
RESPONSIBILITIES
- Support the development and implementation of HR initiatives and systems
- Provide counseling on policies and procedures
- Be actively involved in recruitment by preparing job descriptions posting ads and managing the hiring process
- Create and implement effective onboarding plans
- Develop training and development programs
- Assist in performance management processes
- Support the management of disciplinary and grievance issues
- Maintain employee records attendance EEO data etc. according to policy and legal requirements
- Review employment and working conditions to ensure legal complianceREQUIREMENTS
- Proven experience as HR officer nbsp administrator nbsp or nbsp other HR position
- Knowledge of HR functions pay amp benefits recruitment training amp development etc.
- Understanding of labor laws and disciplinary procedures
- Proficient in MS Office knowledge of HRMS is a plus
- Outstanding organizational and time management abilities
- Excellent communication and interpersonal skills
- Problem solving and decision making aptitude
- Strong ethics and reliability
- BSc BA in business administration social studies or relevant field further training will be a plus
- HR Credentials e.g. PHR from the HR Certification Institute
Senior Sales
مطلوب مديرين مبيعات
لشركه استثمار عقاري كبري
شخصيه قياديه
خبره 5 سنوات علي الاقل
في مجال العقارات
يفضل قرب السكن من
منطقه مدينه نصر وما حولها
تمنح الشركه العاملين
بها رواتب مجزيه بجانب عموله بيع مقرره
يتم ارسال السيره
الذاتيه علي ايميل hossam heggy2013 yahoo.com
مدير مبيعات
مطلوب مدير مبيعات
لشركة رائدة فى مجال المراتب والمفروشات
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp خبرة لا تقل عن 5 سنوات فى المبيعات يفضل مجال
المراتب
nbsp nbsp لديه سجل إنجازات فى البيع
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp لديه القدرة على فتح أسواق جديدة
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp لديه قدرة على تكوين وإدارة فرق عمل المبيعات
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp يفضل إجادة اللغة الإنجليزية
المميزات
راتب متميز – عمولات –
بدلات تأمينات
ترسل السيرة الذاتية
على بريد
topcareer2017
gmail.com
مهندس زراعي لاندسكيب
مطلوب مهندسين زراعة
لاندسكيب
خبرة 3 5 سنين الموقع
العين السخنة
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي Resume.elshroukcc gmail.com
او التواصل علي 01226268640 أو nbsp 01062222631عرض مزيد من التفاعلات
برجاء ارسال السيرة الذاتية علي Resume.elshroukcc gmail.com
او التواصل علي 01226268640 أو nbsp 01062222631عرض مزيد من التفاعلات
تسويق الكتروني
مطلوب خبيره بالتسويق
الالكتروني لمكتب استيراد وتصدير بدمياط
موظفة تسويق
مطلوب موظفه تسويق من
خلال الانترنت
اجاده اللغة الانجليزية
معرفه التعامل مع
الانترنت
معرفه التعامل مع
الايميل
العمل يكون بالبيت
مهام العمل
nbsp
البحث عن اسعار طلبيات
العملاء وتزويد الشركة بارخص الاسعار
سيتم تدريب المنتسبين
من خلال اون لاين. لمهرفة كيف تسيير الامور
اول شهرين راتب رمزي
nbsp
بعد اجتياز فترة
التدريب سيتم الاتفاق على راتب مبدئي ليس اقل من ١٥٠٠ جنيه شهريا
من تجد بنفسها الكفاءة
ارسال سيرتها الذاتيه nbsp الى الايميل
Wastco hotmail.com
اخر موعد لتلقي الطلبات
يوم
nbsp ٢٥ مارس
مندوبين مبيعات
مطلوب للتعيين لشركة
nbsp لاكتيل
nbsp للمنتجات الغذائية فرع العبور .
1 مندوبين مبيعات
مؤهل عالي مناسب أو مؤهل فوق متوسط.
السن لا يقل عن 21 عام ولا يزيد عن 35 عام.
ذكور فقط.
لا يشترط الخبرة.
المميزات
راتب أساسي 1350 جنية.
عمولة تصل إلى 3000 جنية.
توفير مواصلات نوفر وسيلة مواصلات على حساب الشركة ـ سكان الفاهرة
تأمينات صحية حكومية
تأمينات اجتماعية شركة IBS
1 مندوبين مبيعات
مؤهل عالي مناسب أو مؤهل فوق متوسط.
السن لا يقل عن 21 عام ولا يزيد عن 35 عام.
ذكور فقط.
لا يشترط الخبرة.
المميزات
راتب أساسي 1350 جنية.
عمولة تصل إلى 3000 جنية.
توفير مواصلات نوفر وسيلة مواصلات على حساب الشركة ـ سكان الفاهرة
تأمينات صحية حكومية
تأمينات اجتماعية شركة IBS
مدربة ايروبكس
مطلوب مدربة ايروبكس
لجيم فى ميامي جمال عبد الناصر
Fresh Graduated Mechanical Engineer is
required
Mechanical engineer is
required to be hired for one of the leading multi‑disciplinary MEP consulting
firms in the Middle East at Cairo branch.
Job Requirements
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Bachelor of Mechanical Engineering from an approved
university.
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Fresh Graduated is preferred
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Revit software Knowledge is prefer.
How to Apply
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Please send your CV to the following e mail mep
opportunity outlook.com
nbsp nbsp nbsp nbsp
nbsp nbsp nbsp nbsp nbsp Must mention in the mail subject code ME 01 followed
by Applicant Name and the university.
Apply and share.
sales manager
كبري شركات التأمين
العالميه في مصر عن فتح باب التعينات بفرعها بالمنصوره واحتياجها لشباب بخبرة او
بدون خبرة لتعينهم بوظيفة مستشار خدمات تأمنية
و مديرين مبيعات
و مديرين مبيعات
وذلك بالمميزات الأتية
...
تسجيل كافة المستشارين
بالهيئة العامة للرقابة المالية علي التأمين كمستشار تأميني
دورة تدريبية علي إعلي مستوي وبشهادة معتمدة لكافة المتقدمين المقبولين
عقد عمل من اول شهر
تأمينات إجتماعية
تأمين طبي
دورة تدريبية علي إعلي مستوي وبشهادة معتمدة لكافة المتقدمين المقبولين
عقد عمل من اول شهر
تأمينات إجتماعية
تأمين طبي
الشروط
1 يجب ان يكون المتقدم حاصل علي مؤهل عالي ولايقبل بغير ذلك
2 تحديد الموقف من الخدمة العسكرية بالنسبة للذكور
3 الألتزام والجدية في العمل
4 اللباقة وحسن المظهر
لتحديد ميعاد للمقابلة
قم بارسال السيرة الذاتية
الأميل
ahmed lotfy hotmail.co.uk
رقم هاتف 01001877710
1 يجب ان يكون المتقدم حاصل علي مؤهل عالي ولايقبل بغير ذلك
2 تحديد الموقف من الخدمة العسكرية بالنسبة للذكور
3 الألتزام والجدية في العمل
4 اللباقة وحسن المظهر
لتحديد ميعاد للمقابلة
قم بارسال السيرة الذاتية
الأميل
ahmed lotfy hotmail.co.uk
رقم هاتف 01001877710
وظائف مبيعات وتسويق في الرياض السعودية
مطلوب مندوب مبيعات
تجزئة لايزيد العمر عن 30 سنة خبرة ترسل السيرة او للاتصال ayman. remas موبايل 00
966 50 699 5580 البريد الإلكتروني company ratcco.com
وظائف سياحة ومطاعم في الرياض السعودية
مطلوب مدير تشغيل مطعم
مطلوب مدربة بناء اظافر الاكريليك بالرياض
مطلوب للتدريب بالساعات
لطريقة بناء اظافر الاكريليك تكون المدربه متواجدة بالرياض
وظائف حسابات في جدة السعودية
مطلوب محاسب لشركة
مفروشات دوام كامل يجيد الانجليزية السن لايزيد عن 30 سنة ج موبايل 00
966 56 330 4533
for a Universty
nbsp Native Speaker
Project Manager
Project Manager
Assistance
Bilingual Arabic
English
nbsp
مهندس مبيعات
شركة تعمل في مجال
العزل المائي والحراري واصلاح الخرسانة وعزل الحريق بحاجة الى مهندس مبيعات عدد2
بشرط توافر
1 الخبرة في المجال
2 اجادة اللغة الانكليزية
3 رخصة قيادة
4 اقامة قابلة للتحويل.
1 الخبرة في المجال
2 اجادة اللغة الانكليزية
3 رخصة قيادة
4 اقامة قابلة للتحويل.
Technical Support Engineer
Visit our Careers Page
مندوب مبيعات
شركة تعمل في مجال
العزل المائي والحراري واصلاح الخرسانة وعزل الحريق بحاجة الى مندوب مبيعات عدد 2
بشرط توافر
1 الخبرة في المجال
2 اجادة اللغة الانكليزية
3 رخصة قيادة
4 اقامة قابلة للتحويل.
1 الخبرة في المجال
2 اجادة اللغة الانكليزية
3 رخصة قيادة
4 اقامة قابلة للتحويل.
مطلوب موظفين لمطعم في جدة حي المشرفة
معلم مقبلات
معلم شاورما دجاج
معلم شاورما لحمة
معلم مشاوي
مساعدين
معلم عصائر
كاشيير
عمال نظافة
معلم شاورما دجاج
معلم شاورما لحمة
معلم مشاوي
مساعدين
معلم عصائر
كاشيير
عمال نظافة
وظائف سياحة ومطاعم في الرياض السعودية
مطلوب عمال في فوال 00
966 50 324 6484 موبايل 00 966 50 324 6484 او 00 966 55 355 3850
Staff Nurse Post Anesthesia Recovery Room
Staff Nurse Post
Anesthesia Recovery Room
King Khaled Eye Specialist Hospital
Riyadh Saudi Arabia
Duties Responsibilities
Demonstrates current ophthalmic medical. surgical and anesthesia knowledge with ability to recognize and apply basic pathophysiology in the disease process. Demonstrates competent technical nursing skills medications are administered safely and according to P amp P proficiency is demonstrated in the role of peri anesthesia nurse maintains standards at all times. Demonstrates the knowledge and skills required in recognizing potential emergency situation code blue or other emergency situations are managed competently. Maintains awareness and consistently demonstrates competence with surgical care of patients from infants to old age. as outlined in Mandatory Competency Record. Demonstrates the knowledge and skills required to assume clinical supervision in the unit 92
King Khaled Eye Specialist Hospital
Riyadh Saudi Arabia
Duties Responsibilities
Demonstrates current ophthalmic medical. surgical and anesthesia knowledge with ability to recognize and apply basic pathophysiology in the disease process. Demonstrates competent technical nursing skills medications are administered safely and according to P amp P proficiency is demonstrated in the role of peri anesthesia nurse maintains standards at all times. Demonstrates the knowledge and skills required in recognizing potential emergency situation code blue or other emergency situations are managed competently. Maintains awareness and consistently demonstrates competence with surgical care of patients from infants to old age. as outlined in Mandatory Competency Record. Demonstrates the knowledge and skills required to assume clinical supervision in the unit 92
وظائف مبيعات وتسويق في الرياض السعودية
مطلوب مندوب تسويق
ودعاية واعلانات لديه خبره للعمل في تسويق المستشفيات والمجمعات الطبية البريد
الإلكتروني apc6633 yahoo.com
وظائف حسابات في الرياض السعودية
مطلوب محاسب حديث
التخرج يشترط الأمانة الاخلاص في العمل يرسل السرية الذتية مع كتابة محاسب في
عنوان البريد البريد الإلكتروني taswiksa gmail.com
وظائف سياحة ومطاعم في الرياض السعودية
مطلوب معلم مشويات
عراقية طازجة وخبرة للمفاهمة ج موبايل 00 966 55 885 2996
وظائف مبيعات وتسويق في الرياض السعودية
فندق بشمال الرياض جديد
بحاجة للوظائف ادناه يشترط الخبرة عدد 3 موظفين إستقبال الشروط والمهارات خبرة سنة
واكثر يكون لدية المام تام باللغة الانجليزية حسن المظهر للتواصل ارسل السيرة
الذاتية على ال موبايل واتساب 00 966 55 528 9814
وظائف عمال تنظيف في الرياض السعودية
مطلوب مدير فريق نظافة
مباني ومنازل ولديه خبره في الفك والتركيب والترحيل اداري وتنفيذي للتواصل موبايل
00
966 50 999 3715